Sex Hikayeleri

1 hafta önce - hikaye31 Ekledi - 23470 Kez Okundu

İnternetten Tanıştığım Kızı Doyasıya Siktim

Selamlar ben elif sexi sınırsız yaşamayı seven biriyim beni doyurabilicekler arasın lütfen!
NUMARAM: 0035 351 57 32

Güzel günler gönlünüzce olsun Herkese sağlıklı huzurlu ve mutlu günler dilerim Adım Serhat Ben 33 yaşında uzun boylu sarışın Kendine Güvenen akrep burcu özelliklerini taşıyan seksi bir vücut ölçüsüne sahip hoş bir erkeğim uzun zamandır internette takılıyorum genelde sohbet sitelerinde karı kız düşürmeye çalışıyorum Bir gün saat gece 2 sıralarında bir bayanla konuşmaya başladım kendisinin Hollanda’da oturduğunu eşinle artık mutlu olmadığını Aradığı mutluluğu başkalarında bulacağını Emin olduğunu düşünmekteydi Biz bir süre bu şekilde sohbet ettik 35 ay sonra ben tatil için Antalya’ya gideceğim sende benimle gelir misin benim durumum açıkçası pek iyi değildir yani maddi olarak Antalya gidecek durumda değilim kendisi bana hiçbir şeyi sorun etmeyi düşünmediğini söyle de uçak biletimi oteldeki odama kadar herşeyim ayırttı Neyse gün geldi ben uçağa binip Antalya’ya gittim tabi Daha önceden bana yolladığı paradan kullanmaya başladım otele vardım odama yerleştim kapım çaldı ilk görüşürüz olmasına rağmen muhteşem bir bayandı kendisi ortalama 30 yaşlarında uzun boylu Esmer taş gibi bir vücuda sahipti oturduk sohbet etmeye başladık birbirimizi tanımaya doğru yola koyulduk sohbet artık sekse döndü Aslında daha önce birçok kez kamera üzerinde beni boşaltmışligi vardı bir anda birbirimizi Yatakta bulduk sevişmeye başladık daha sonra pozisyonlara girdik ve bu şekilde yaklaşık iki saat boyunca sınırsız denilebilecek kadar uzun sürede bir ilişki yaşadık açıkçası birbirimizi istiyorduk ve bu da oldu ertesi gün Olana Kadar önce aşağıda bir gelip yemek yedik Daha sonra bir şeyler içtik ve tekrar odaya çıkıp bütün gece seviştik Ondan sonra yattık uyuduk biz bu şekilde bir haftalık tatil boyunca sürekli cinsel birliktelik yaşayan iki çift halini dönüştük kötü bir şey mi de hayır Gayet güzel ilerliyordu herhangi bir sorun yaşamıyordum sadece otele giderken 70 kiloydum çıkarken 67 kilo çıktım sürekli birlikte olduğumuz için kilo vermiş olmam gerekiyor Bu şekilde üç yıl boyunca Sürekli her yaz tatilimi bu güzel hanımdan kullanmaktayım aynı zamanda kendi ihtiyaçlarını gidermek deyim sizlere daha sonra farklı bir kızla yaşadığım cinsel birlikteliği mi anlatacağımı emin olabilirsiniz her zaman düzgün Kendine güvenen olgun Elite ve bir o kadarda ateşli bayanlardan hoşlandığımı bilmenizi isterim benimle birlikte olmak isteyenler her zaman bana buradan ulaşabilirler.