Sex Hikayeleri

1 hafta önce - hikaye31 Ekledi - 24699 Kez Okundu

Kardeşimin Kaşar Sevgilisi

Selamlar ben elif sexi sınırsız yaşamayı seven biriyim beni doyurabilicekler arasın lütfen!
NUMARAM: 0035 351 57 32

Selam arkadaşlar, şimdi anlatacağım hikayem kardeşimin seksi sarışın sevgilisi ile aramda geçen gerçek bir hikayedir.Bir Gün Bir Mekana Kahvaltıya Davet Ettim Onları Bende Arkadaşım Kardeşim Dediğim İnsan İle Birlikte Gittim Her Neyse Oturduk Kahvaltımızı Falan Yaptık Birlikte Yağmur Durmadan Bana Bakıyordu Bende Ona Bakıyordum Durmadan Muhabbet Muhabbetti Açtı Güzel Bir Şekilde Zaman Geçirdik Ve Bir Yerlere Gidelim Dedim Onlarda Ne Yapalım Bu Gün Dedi Bende Güzel Bir Film Çıkmış Sinemaya Gidelim Dedim Kabul Ettiler Hepsi Bir Avm Ye Gittik Ve Filmi Seçtik Biraz Kıyafet Falan Baktık Filmin Saati Gelene Kadar Yağmur Bir Mağazaya Girdi Bir Kıyafet Seçti Kabine Girdi Ve Çıktı Nasıl Olmuşum Dedi Osman Çıkart Olmamış Dedi Bende Hayır Güzel Olmuş Kızı Bu Kadar Sıkma Dedim Güzel Olmuş Bunu Ben Sana Almak İstiyorum Dedim Hediye Olarak Kabul Eder misin Dedim.Hayır Olmaz Dedi Bende Lütfen Dedim Osman O Sıra Sen Benim Sevgilime Neden Hediye Alıyorsun Ben Alırım Ama Bunu Almayacak Dedi Bende Karışma Ben Almak İstiyorum Dedim Osman İle Kavga Ettik Ve Mağazanın İçinde Sevgilisi Kavga Etmeyin Falan Diyordu Osman Kız Arkadaşını Orada Bıraktı Ve Gitti Bende Bak İşte Osman Böyle Birisi Kaç Kere Dedim Sevme Bu Çocuğu Diye Oda Zaten Sevmiyorum Onu Ama Güzel Zaman Geçiriyorum Onun İle Dedi Bende Bunu Ben Sana Almak İstiyorum Dedim Oda Neden Dedi Bende Bu Sana Çok Yakıştı Ve İçinde Çok Güzel Oldun Dedim Oda Pekala O Zaman Dedi Teşekkür Etti Parasını Ödedim Ve Film Başlıyordu Filme Girdik Film Aşk filmiydi Birbirimize Bakıyorduk Osman O Sıra Mesaj Attı Yağmura Dedi Bir Daha Yüzüme Bakma Benim Orospu Dedi Kız Çıkalım mı Filmden Dedi Bende Tamam Olur Dedim Filmin Başında Filmden Çıktık Ve Moreli Bozulmuştu Kafa Dağıtmak İstiyorum Biraz Dedi Bende Tamam Karşıklı Birer Tekilla İçelim Mi Dedim Bir Yerde Oturup Hemde Senin İle Konuşmak İstediğim Bir Kaç Konu Var Dedim.Oda Olur Dedi Taksiye Bindik Bakırköyde Bir Mekana Gittik Tekila Söyledik Ve Shot Atmaya Başladık 1 2 3 Derken Kafamız Hoş Oldu Ve Bana Benim İle Konuşmak İstediğin Şey Ne Dedi Bende Konuşalım Ama Beni Yanlış Anlama Sakına Falan Dedim Oda Yok Anlamam Dedi O Sıra Tekrar 10 lu Shot Geldi Birer Tane Daha Attık Ve Ben Senden Hoşlanıyorum Yağmur Dedim Oda Bunu Anlıyordum Zaten Dedi Bende Osman Benim Arkadaşım Ama Değerini Bilmiyor Senin Falan Bir Kaç Cümle Söyledim Ve Konuşmaya Başladık Shotlarımız Bitti Hesabı Ödedim Ordan Çıktık Taksiye Bindik Saat 8 Falandı Müsait Bir Yerde İndik Ve Biraz Yürüyelim mi Dedim Oda Evine Gitsene Neden Gitmiyorsun Dedi Evde Kimse Yok Canım Sıkılıyor Dedim Konuşalım Biraz Dedim Oda Size Gidelim Orda Konuşalım Dedi Bende Eminmisin Dedim Oda Evet Dedi Hem Daha Yakından Tanımış Oluruz Birbirimizi Dedi Bende Tamam O Zaman Dedim Taksi Durdum Ve Evim Bahçelievlerde idi Evime Geldik Eve Çıktık Dolapta Babamın Whsky si Vardı Zaten Bende Alkol İçelim Tekrar Falan Dedim Olur Dedi Üstünü Başını Çıkarttı Bende O Sıra Masayı Kurdum Güzel Bir Şarkı Açtım İçmeye Başladık Saat İlerlemişti Baya Muhabbetlerimiz Bittikten Sonra Evine Bırakayım Saat Geç Oldu Dedim Oda İyi Değilim Sizde Kalayım Dedi Bende Olur Ama Sabah Biz Kamp Kurmaya Gidecez Falan Dedim Sende Gel O Zaman Bizim İle Dedim Oda Kimin İle Gidiceksiniz Falan Dedi Bende Arkadaşlarım İle Falan Dedim Oda Tamam Olur Dedi Sana Rahat Edecek Bir Şeyler Vereyim Giy Bunları Dedim Benim Yatağımda Uyu Dedim Oda Yok Verme Soyunur Yatarım Ben Dedi Bende Olmaz Dedim Öyle Gece Üşürsün Yok Dedi Bende Tekrar Israr Etmedim Yatağı Hazırladım Oda Arkadam Üstünü Soyunmuş Yatağa Girmeyi Bekliyordu Onu Öyle Seksi Buldum ki Bir An Tecavüz Edesim Geldi Ona Ama Yapmadım.Sabah Uyanmış Kahvaltı Hazırlamış Bana Dün Aldığım Kıyafeti Giymiş Nasıl Olmuşum Dedi Bende Çok Güzel Olmuşsun Dedim Gel Kahvaltı Hazır Yüzünü Yıka Kahvaltı Yapalım Dedi Elimi Yüzümü Yıkadım Ve Kahvaltıya Oturduk Kahvaltı Yaptım Arkadaşlarım Biz Geldik Dedi Telefonda Araba Kiralamışlar Karavana Onun İle Güzel Bir Ormanlık Alana Gittik Ama Osmanın Geleceğinden Haberimiz Yoktu Yağmurla Benim Aşşağıya İndik Ve Yola Koyulduk Yağmur Arabada Snap Atıyordu Durmadan Ormanlık Alana Geldik Ve Herkes Çadırları Kurmaya Başladı Çadırları Falan Kurduk Balık Tutmaya Gidecez O Sıra Araba İle Osman Geldi Ve Yağmura Ters Ters Baktı Benim Üstüme Doğru Koşmaya Başladı Bana Yumruk Attı Bende Ona Vurdum Ve Kavga Etmeye Başladık Yağmur O Sıra Yapma Lütfen Diyordu Bende Bıraktım Osman’ı Balık Tutmaya Gittik Yağmur Falan Herkes Balık Tuttu Bende Yağmuru Aldım Çadıra Geçtim Yağmur Bir Anda Dudağımdan Öptü Bana Seni Seviyorum Benim Olur musun Artık Dedi Bende Zaten Bu Anı Bekliyordum Bende Evet Dedim Ve Yavaşça Üstünü Çıkartmaya Başladı Dün Akşam Ben O Haldeyken Bana Dokunmadın Dedi Bende Yapamazdım Zaten Dedim Ama Şimdi Yapacaksın Dedi Bende Olmaz Falan Demeye Kalmadan Elimi Memelerine Attırdı Bende Ellemeye Başladım Oda Eliyle Sikim İle Oynuyordu Pantolunumu Çıkarttı Ve Sikimi Ağzına Aldı Yalamaya Başladı Sikimi Deli Olmuştum Bende Onun Elbisesini Çıkarttım Ve Amını Ellemeye Başladım Siftah Benim di Bozulmamıştı Bende Amını Yalamaya Başladım Ve Sikimi Islattım Amına Yavaşça Sokmaya Başladım Amına Bir Anda Girdim Ve İnlemeye Başladı Bende Kızlığını Bozdum Çadırda Kucağıma Aldım Ve Zıplatmaya Başladım İnledikçe Osman Duyuyordu Osman’a İnat Yapıyordu Belkide Ama Kimse Birisine İnat Kızlığını Vermezdi Bende Sikmeye Devam Ettim Dakikalar Sonra İçine Boşaldım Ve Bana Teşekkür Etti Bende Rica Ederek Üstünü Giyindirdim Ve Şuan Yağmur Benim Sevgilim Her Gün Onu Sikmeden Durmuyorum Osman da Hala Elini Sikmeye Devam Ediyor.